مديريت فرآيند پارس مديريت فرآيند پارس .

مديريت فرآيند پارس

پياده سازي و ساخت فرآيند در نرم افزار پراسس ميكر

پياده سازي و ساخت فرآيند در نرم افزار پراسس ميكر

نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) يكي از مهم ترين نرم افزارهاي مديريت فرآيندهاي كسب و كار (BPMS) است كه طي سال هاي اخير در سازمان‌هاي ايراني مخاطبان زيادي پيدا كرده است. يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت اين نرم افزار، رايگان بودن و متن باز بودن (Open Source) آن است و به همين دليل شما نياز به پرداخت هيچ هزينه اي بابت خريد لايسنس جهت تعريف فرآيند و كاربر در نرم افزار نداريد و مي‌توانيد به تعداد نامحدودي كاربر و يا فرآيند ايجاد نماييد.

گروه مديريت داراي سابقه پياده سازي بيش از 500 فرآيند در حوزه هاي مختلفي از جمله بازرگاني، مديريت اسناد مهندسي، ساختماني، مديريت جلسات، تايم شيت و ارزيابي ميزان كاركرد پرسنل، كليشه سازي چاپ و ... تحت نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) است و مي‌تواند به شما در پياده سازي و ساخت فرآيندهاي سازمان تحت اين نرم افزار كمك كند.

طراحي مدل BPMN فرآيند، طراحي فرم هاي پويا (Dynaforms)، انواع كدنويسي ها در فرآيند، طراحي ديتابيس در SQL يا MySQL و ذخيره سازي اطلاعات فرم ها و فرآيندها در آن نيز توسط تيم گروه مديريت فرآيند پارس براي شما انجام خواهد گرفت.


برچسب: پياده سازي و ساخت فرآيند در نرم افزار پراسس ميكر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۴۸ توسط:آرزو موضوع:

نرم افزار پروسس ميكر

فارسي سازي نرم افزار پروسس ميكر

معتقديم نرم افزار پروسس ميكر براي كسب و كارهاي كوچك قابل استفاده است و در عين حال شركت­ هاي نرم افزاري زيادي اقدام به فروش نرم افزار پروسس ميكر به كسب و كارها و سازمان هاي ايراني نموده اند.

 

شركت ها و كسب كارهاي زيادي هم نرم افزار Processmaker را خريداري كرده اند ولي به دلايل مختلف موفق نشده اند فرايندهاي خود را در اين نرم افزار پياده سازي و اجرا نمايند يا اينكه اينكار را ناقص انجام داده اند.

 مديريت فرايند مي تواند فرايندهاي شما را در نرم افزار پروسس ميكر پياده سازي كند. 

 مديريت فرايند با در اختيار داشتن يك تيم قوي در زمينه مدلسازي فرايندها با استاندارد BPMN2 در سطح چهارم (فرايندهاي قابل پياده سازي در نرم افزار BPMS) و پياده سازي فرايندها در نرم افزارهاي Processmaker  مي تواند در مدلسازي و پياده سازي فرايندها در كنار شما باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۱:۲۴ توسط:آرزو موضوع:

پروسس ميكر چيست؟

ProcessMaker يك برنامه نرم افزاري كه به صورت آنلاين و آفلاين مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پروسس ميكر با خودكار كردن گردش كار و نحوه گردش اطلاعات بين داده‌ها و سيستم‌ها در سازمان ما بهبود ايجاد مي‌كند.

پروسس ميكر جزء نرم افزارهايي مي‌باشد كه يك رابطه ديداري خوب را براي كاربر ايجاد مي‌كند.

همچنين جزء نرم افزارهايي مي‌باشد كه با كشيدن و رها كردن كار را براي  تحليل‌گران كسب و كار آسان كرده است.

پروسس ميكر جزء نرم افزارهاي مقرون به صرفه، كاربرد آسان و منبع باز براي استفاده در مديريت فرايندهاي كسب و كار مي‌باشد.

 

چرا پروسس ميكر

به دليل توانايي در خودكارسازي فرايندهاي كسب و كار.

همچنين به كاربران سازمان از مالي تا فناوري اطلاعات و منابع انساني اين توانايي را مي‌دهد
كه بدون دانش كد نويسي و يا با داشتن حداقل دانش كد نويسي بتوانند گردش كار خود را طراحي و به اجرا درآورند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۴۸ توسط:آرزو موضوع:

راهنماي گام به گام نحوه بهبود و بهينه سازي فرآيندهاي كسب و كار

صدها فرآيندي كه رگ حياتي عمليات هاي تجاري را تشكيل مي دهند نياز به نظارت مستمر دارند، از اين طريق آسيب­ پذيرترين فرآيندها را هم مي توان از طريق يك سري اقدامات روشمند احيا كرد.

همانطور كه كسب و كارها رشد مي كنند و تكامل مي يابند، فرآيندهاي كسب و كار آنها نيز تغيير مي كند. بسته به اندازه يك شركت، ده ها، وشايد صدها، فرآيند تجاري وجود دارد كه ذينفعان داخل و خارج سازمان روزانه در آن شركت مي كنند.

لازم به ذكر است كه شناخت مديريت فرايند كسب و كار و چگونگي پياده سازي BPM و  روند تكاملي دانش BPM و سير روند پيشرفت آن در بهبود و بهينه سازي فرايند هاي قديمي به شما كمك شاياني ميكند.

يك فرآيند كسب و كار شامل مجموعه اي از مراحل است كه به ترتيب خاصي براي دستيابي به يك نتيجه مطلوب جريان مي يابد. هر فرآيند را مي توان به فعاليت هايي مانند ورود مشتري جديد، فروش و بازاريابي، درخواست هاي پشتيباني مشتري، انجام سفارش، منابع انساني و حسابداري اختصاص داد.

اين فرآيندها به طور مداوم در حال تكامل هستند و بنابراين نياز به ارزيابي، بهبود و بهينه سازي دائمي دارند. فرآيندهاي قديمي مي توانند نارضايتي مشتريان و كاركنان، ناكارآمدي عملياتي پرهزينه و از دست دادن سهم بازار را ايجاد كنند.

نرم افزار هاي مديريت فرايند كسب و كار نرم افزار BPMS نيز امروزه ابزار هاي قدرتمندي جهت بهينه سازي مداوم فرآيند ها در اختيار سازمان ها قرار ميدهند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۱۰ توسط:آرزو موضوع:

پياده سازي و ساخت فرآيند در نرم افزار پراسس ميكر

نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) يكي از مهم ترين نرم افزارهاي مديريت فرآيندهاي كسب و كار (نرم افزار BPMS) است كه طي سال هاي اخير در سازمان‌هاي ايراني مخاطبان زيادي پيدا كرده است. يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت اين نرم افزار، رايگان بودن و متن باز بودن (Open Source) آن است و به همين دليل شما نياز به پرداخت هيچ هزينه اي بابت خريد لايسنس جهت تعريف فرآيند و كاربر در نرم افزار نداريد و مي‌توانيد به تعداد نامحدودي كاربر و يا فرآيند ايجاد نماييد.

گروه مديريت فرآيند پارس داراي سابقه پياده سازي بيش از 500 فرآيند در حوزه هاي مختلفي از جمله بازرگاني، مديريت اسناد مهندسي، ساختماني، مديريت جلسات و ... تحت نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) است و مي‌تواند به شما در پياده سازي و ساخت فرآيندهاي سازمان تحت اين نرم افزار كمك كند.

طراحي مدل BPMN فرآيند، طراحي فرم هاي پويا (Dynaforms)، انواع كدنويسي ها در فرآيند، طراحي ديتابيس در SQL يا MySQL و ذخيره سازي اطلاعات فرم ها و فرآيندها در آن نيز توسط تيم گروه مديريت فرآيند پارس براي شما انجام خواهد گرفت.

همچنين گروه مديريت فرآيند پارس مي‌تواند به وسيله ماژول فارسي ساز پراسس ميكر، اين نرم افزار را براي شما فارسي سازي و شخصي سازي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۳:۴۳ توسط:آرزو موضوع:

بهترين نرم افزار bpms

بهترين نرم افزار bpms 
بهترين نرم افزار bpms چيست؟ اين نرم افزار يا آن‌طوركه با نام نرم افزار مديريت فرايند كسب و كار (BPMS) مي‌شناسيمش يك ابزار ضروري براي سازمان‌ها و كسب‌وكارهايي است كه مي‌خواهند فرايندهاي خود را خودكار، ساده و بهينه كنند. نرم افزار bpms به سازمان‌ها اجازه مي‌دهد تا فرايندهاي خود را نقشه‌برداري، مدل‌سازي و مديريت آن‌ها را به شكلي مكانيزه انجام دهند. همانند نرم افزار ERP نتيجه اوليه و ملموس استفاده از اين نرم افزار در سازمان، بالا رفتن كارايي، چابكي و كاهش هزينه‌هاي عملياتي و ستادي سازمان است. در اين مقاله مي‌خواهيم به بررسي چيستي bpms بپردازيم و مزايا و ويژگي‌هاي آن براي كسب‌‌وكارهاي مختلف را بر‌شماريم و در انتها نيز به بررسي چند ارايه دهنده معتبر آن بپردازيم.

 

خريد نرم افزار BPMS

 

ويژگي‌هاي و مزاياي بهترين نرم افزار bpms 
بهترين نرم افزار bpms پلتفرمي ‌است كه به كسب و كارها امكان مدل‌سازي، خودكارسازي، نظارت و بهينه‌سازي فرايندهاي سازمان را مي‌دهد. اين نرم افزار چارچوبي را براي مديريت جريان‌هاي كاري و گردش‌كاري‌هاي مختلف واحدهاي سازمان به وجود مي‌آورد. نرم افزار مديريت فرايندهاي كسب‌وكار كارهاي مختلفي از جمله طراحي فرايند، پياده‌سازي، اجرا و نظارت را فراهم مي‌كند. بهترين نرم افزار bpms كسب و كارها را قادر مي‌سازد تا عمليات خود را ساده كنند، مديريت دستي را كاهش دهند و كارايي كلي فرايندهاي خود را بهبود بخشند.

 bpms از اجزاي متعددي شامل ابزارهاي مدل‌سازي فرايند، موتورهاي ايجاد و مديريت گردش كار، ابزارهاي تحليلي و ابزارهاي يكپارچه‌سازي تشكيل شده است. ابزار مدل‌سازي فرايند به كسب‌وكارها اجازه مي‌دهد تا بازنمايي‌هاي بصري فرايندهاي خود را ايجاد كنند، در حالي كه موتور گردش كار، اجراي آن فرايندها را خودكار مي‌كند. ابزارهاي تجزيه و تحليل بينش‌هايي را در مورد عملكرد فرايندها ارائه مي‌دهند و ابزارهاي يكپارچه سازي كسب و كارها را قادر مي‌سازند تا فرايندهاي خود را با ساير سيستم‌ها و برنامه‌هاي كاربردي مرتبط كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۳:۵۰ توسط:آرزو موضوع:

بهترين نرم افزار BPMS كدام است؟

البته توجه نماييد نرم افزار بيزاجي جزء نرم افزارهاي BPMS قدرتمند در سطح دنيال به شمار ميرود ولي در كشور ما در حال حاضر پشيباني مناسبي براي اين نرم افزار ارائه نمي شود.

 

احتمالاً ميدانيد كه نرم افزار BPMS يا سيستم مديريت فرايندهاي كسب و كار چيست ولي اگر بخواهيم در يك جمله BPMS را تعريف كنيم اين عبارت بهترين عبارت است: نرم افزار BPMS، يك زيرساخت نرم افزاري است كه از طريق آن ميتوان فرايندها را با كمترين كدنويسي مكانيزه كرد. چيزي شبيه يك معجزه

 

ماموريت BPMS (سيستم مديريت فرايند) حمل داده در يك مسير مشخص است و اين يعني اتوماسيون فرايندهاي سازماني.

اگر به بازار مراجعه كنيد مشاهده خواهيد كرد كه برخي شركت ها محصول BPMS را ابزاري جهت توليد برنامه (APPLICATION) هاي فانتزي مانند سامانه تيكتينگ، سامانه پيشنهادات و انتقادات، سامانه نظرسنجي و سامانه ارتباط با مشتريان معرفي مي­كنند.

واقعيت اين است كه اين شركت ها كارائي اين سيستم را درك نكرده اند يا درك كرده اند اما به دلايلي علاقه­ اي به افشاي آن ندارند. اما مطمئن باشيد ماموريت BPMS توليد برنامه و سامانه و سيستم هاي فانتزي نيست. بلكه سيستم خريد BPMS (سيستم مديريت فرايند) در خدمت فرايندهاي سازماني است.

 

همانطوركه مي دانيد، در BPM معمولاً ۶ مرحله اصلي وجود دارد:

شناسايي فرايندها
كشف فرايندها و مدلسازي وضعيت موجود
تحليل
بازطراحي
پياده­ سازي فرايندها
كنترل و پايش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۰۹:۲۰ توسط:آرزو موضوع:

خريد BPMS

نرم‌افزار BPMS ( خريد BPMS) نرم‌افزار جهاني و قدرتمند پروسس‌ميكر (ProcessMaker) است كه يكي از بهترين نرم‌افزارهاي BPMS متن باز دنياست كه در اختيار عموم قرار گرفته است.

مديريت فرايند پارس با تكيه بر دانش تيم توليد و توسعه خود، اقدام به گسترش و بومي‌سازي اين نرم‌افزار كرده است و در اين راستا به جهت استفاده راحت‌تر كاربران، كارتابل گردش كار اين نرم‌افزار را بازنويسي كرده و برخي ماژول‌هاي كاربردي و مهم از جمله تقويم شمسي را در اين نرم‌افزار توسعه داده و با يكپارچه سازي آن با كارتابل اتوماسيون اداري  را فراهم كرده تا كاربران در حين كار جهت اداره امور مربوط به مكاتبات و ‌نامه‌نگاري‌هاي خود بتوانند همزمان فرايندها و روال‌هاي كاري خود را نيز مديريت و كنترل نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۲:۵۴ توسط:آرزو موضوع:

آموزش ProcessMaker (پروسس ميكر)

با توجه به قابليت هاي مختلف پروسس ميكر به عنوان يك نرم افزار BPMS رايگان براي طراحي فرآيند هاي سازماني مثل
۱-متن باز بودن و امكان توسعه توسط هر شخص يا سازماني
۲-واكنش گرا بودن (سازگار با دسكتاپ، تبلت، موبايل) و داشتن نسخه تحت وب و موبايل (اندرويد، اي او اس) به صورت يكپارچه
۳-استفاده توسط شركت هاي معتبر جهاني مثل تويوتا و سوني و…
۴-امكان طراحي فرآيندها توسط استفاده كننده فرآيند
۵- داشتن تيم پشتيباني قوي در آمريكا، اسپانيا،كلمبيا و به روز رساني ماهانه
۶-پشتيباني از برخي از نمادهاي استاندارد BPMN2
۷-كنترل كامل بروي كارها از خارج از سيستم با  REST
۸-توليد انوع گزارشات و نمودار هاي مديريتي
۹-پشتيباني از زبان فارسي و تقويم فارسي
در اين قسمت كليات طراحي فرآيند با پروسس ميكر را بررسي مي كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۴:۲۷ توسط:آرزو موضوع:

فارسي سازي نرم افزار پروسس ميكر (ProcessMaker)

نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) يكي از مهم ترين نرم افزارهاي مديريت فرآيندهاي كسب و كار (نرم افزار BPMS) است كه طي سال هاي اخير در سازمان‌هاي ايراني مخاطبان زيادي پيدا كرده است. يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت اين نرم افزار، رايگان بودن و متن باز بودن (Open Source) آن است و به همين دليل شما نياز به پرداخت هيچ هزينه اي بابت خريد لايسنس جهت تعريف فرآيند و كاربر در نرم افزار نداريد و مي‌توانيد به تعداد نامحدودي كاربر و يا فرآيند ايجاد نماييد.

فارسي سازي و بومي سازي نرم افزار پراسس ميكر

گروه مديريت فرآيند پارس با ارايه يك ماژول فارسي ساز نرم افزار پروسس ميكر، امكان فارسي سازي و شخصي سازي كليه فرم ها و منوهاي آن را براي سازمان ها فراهم ساخته است. ماژول فارسي ساز مديريت فرآيند پارس با يك رابط كاربري كاربرپسند به سازمان ها اين امكان را مي دهد تا از نرم افزار ProcessMaker علاوه بر پياده سازي فرآيندها، به عنوان كارتابل فرآيندهاي كسب و كار خود استفاده كنند.

از ديگر امكانات اين فارسي ساز مي توان به تقويم شمسي فرم ساز پراسس ميكر آن اشاره كرد.

همچنين گروه مديريت فرآيند پارس كليه خدمات پياده سازي فرآيندها تحت نرم افزار ProcessMaker را مي تواند به شما ارايه دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۳۴ توسط:آرزو موضوع: