مديريت فرآيند پارس مديريت فرآيند پارس .

مديريت فرآيند پارس

حوزه هاي كليدي كه يك نرم‌افزار BPMS بايد پوشش دهد

  

 

فرايندهاي كسب و كار با تحليل هاي دقيق از روش هاي فعلي كسب و كار بهبود مي يابد. لذا لازمست كه داده هاي فرايندهاي فعلي جمع شوند تا موفقيت فعلي و آتي تضمين شود. براي تحقق اهداف كوتاه و بلند مدت مهم است كه معيارهاي منطقي براي ارزيابي و سنجش عملكرد وجود داشته باشد تا با سنجش آنها بتوان قدمي براي بهبود برداشت. داشتن چنين دركي منجر به توسعه كاربردهاي  نرم افزار BPMS در سه حوزه عملكردي "جمع آوري داده، توليد گزارش و تحليل داده" شده است.

همواره مديريت عملكرد نياز داده دارد. BPMS ها امكان ذخيره داده را در انبار داده مي دهند به گونه اي كه بتوان براحتي براي تحليل و جستجوهاي سازماني در دسترس قرار گيرند.

براي استفاده مفيد از داده هاي جمع آوري شده بايد تحليل انجام شود به همين دليل BPMS ها بايد بتوانند به راحتي و ساده از شاخص ها (KPI) گزارش تهيه كنند تا جهت پيشرفت فرايند را تعيين كنند.

بعد از ارزيابي دقيق فرايند، BPMS ها بايد اطلاعاتي را فراهم سازند كه صاحبان كسب و كار از آن براي تحريك عملكرد در راستاي تحقق اهداف شركت و پيش بيني آتي عملكرد استفاده كنند. اين امر زمان كافي در اختيار مالك كسب و كار قرار مي دهد تا استراتژي هايي براي موفقيت به ارمغان آورند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۵۸ توسط:آرزو موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :