مديريت فرآيند پارس مديريت فرآيند پارس .

مديريت فرآيند پارس

نرم افزار BPMS و مديريت فرآيند كسب و كار

با خريد نرم افزار bpms گروه مديريت فرآيند پارس و راه اندازي آن، ضمن حضور اين گروه در سازمان شما و بررسي و مطالعه فرآيندهاي كسب و كار سازمان، اقدام به تحليل، مدلسازي و در نهايت پياده سازي و مكانيزه كردن فرآيندها در سازمان مي كند.

نرم افزار BPMS مديريت فرآيند پارس از طريق يك پنل فرآيند ساز و فرم ساز تحت وب، امكان مديريت فرآيندهاي كسب و كار را براي سازمان ها فراهم مي سازد. سازمان ها مي توانند كليه فرآيندهاي موجود در سازمان را در سيستم مديريت فرآيند پارس طراحي و پياده سازي نموده تا پرسنل سازمان بتوانند درخواست هاي خود را درقالب فرآيند از طريق سيستم كامپيوتري، تبلت و يا تلفن همراه خود، در سازمان به گردش درآورند.

مديريت فرآيند پارس با ارايه خدمات مشاوره، تحليل، پياده سازي و نرم افزاري، يك سيستم مديريت فرآيندهاي كسب و كار (BPMS) را در سازمان به طور كامل راه اندازي كرده و به پرسنل سازمان امكان اجراي فرآيندها و ثبت درخواست هاي خود را در هر زمان و مكاني مي دهد تا افراد بتوانند از وضعيت لحظه به لحظه درخواست هاي خود مطلع گردند و گامي موثر در راستاي هوشمندسازي سازمان خود بردارند.

 

امكانات نرم افزار مديريت فرآيند پارس (parsbpms) چيست؟

با خريد نرم ‌افزار مديريت فرآيندهاي كسب و كار (BPMS) پارس، مي توانيد به تمام امكانات نرم افزار پراسس ميكر كه يك نرم افزار مديريت فرآيند كسب و كار اپن سورس (Open Source) يا متن باز در جهان مي باشد، به زبان فارسي و كاملا شخصي سازي شده دسترسي پيدا كنيد.

اين نرم افزار از استاندارد جهاني BPMN براي نشانه گذاري فرآيندهاي كسب و كار پيروي مي كند. سازمان شما مي تواند از طريق اين استاندارد جهاني، فرآيندهاي كسب و كار را بهتر درك كند و كاربران مجري فرآيند نيز، توانايي همكاري بهتري با يكديگر خواهند داشت. نرم افزار پروسس ميكر با استفاده از استاندارد و زبان مدلسازي فرآيندها BPMN2.0 امكان طراحي و پياده سازي فرآيندهاي كسب و كار را براي سازمان شما فراهم مي آورد.

محيط گرافيكي استفاده شده در نرم افزار مديريت فرآيند پارس، سهولت استفاده را براي كاربران فراهم كرده است. محيط گرافيكي نرم افزار داراي امكان Drag & Drop بوده و كاربرپسند است.
مدلسازي فرآيندهاي كسب و كار و مديريت فرآيندها و زير فرآيند در نرم افزار مديريت فرآيند پارس امكان پذير مي باشد.

از ديگر مزاياي آن مي توان به قيمت نرم افزار BPMS اشاره كرد! از آن جا كه اين نرم افزار بر پايه نرم افزار پراسس ميكر (كه يك نرم افزار متن باز و رايگان است) مي باشد، در نتيجه نيازي نيست سازمان ها هزينه اي بابت لايسنس و خود نرم افزار پرداخت كنند و تنها هزينه اي كه بابت خريد نرم افزار پرداخت مي شود، هزينه فارسي سازي و شخصي سازي آن خواهد بود.
در نتيجه سازمان مي تواند با هزينه بهينه در زمان خريد سيستم، عمده زمان و هزينه خود را براي پياده سازي و ساخت فرآيندها در نرم افزار BPMS ذخيره نمايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۰۰ توسط:آرزو موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :