مديريت فرآيند پارس مديريت فرآيند پارس .

مديريت فرآيند پارس

ثبت تايم شيت عملكرد پرسنل در نرم افزار ProcessMaker

بسياري از سازمان ها به خصوص در شركت هاي پروژه محور و حوزه EPC، پرسنل سازمان همه روزه بر روي فعاليت ها و پروژه هاي مختلفي كار مي كنند. در اين سازمان ها براي مديران اهميت دارد كه ميزان كاركرد پرسنل خود را در زمان حضور در شركت و ميزان كار بر روي هر پروژه ارزيابي كنند.

فرآيند تايم شيت كه در سازمان هاي مشابه توسط گروه مديريت فرآيند پارس در اين راستا تحت نرم افزار پروسس ميكر (ProcessMaker) پياده سازي شده است، اين امكان را فراهم مي سازد تا هر يك از پرسنل سازمان در هر روز با ثبت تايم شيت خود، مشخص كند كه از چه ساعتي تا چه ساعتي بر روي چه پروژه يا فعاليتي در سازمان كار كرده است. در نهايت مواردي همچون ميزان كاركرد كل هر شخص در هر روز، مدت زمان اتلاف وقت و ... توسط نرم افزار به صورت خودكار محاسبه مي گردد.

لازم به ذكر است كه اين فرآيند مي تواند با اتصال به نرم افزار حضور و غياب سازمان، ساعت ورود و خروج هر فرد به سازمان در هر روز را دريافت كرده و در تايم شيت نمايش دهد.

نرم افزار پراسس ميكر (ProcessMaker) يكي از مهم ترين نرم افزارهاي مديريت فرآيندهاي كسب و كار (BPMS) است كه طي سال هاي اخير در سازمان‌هاي ايراني مخاطبان زيادي پيدا كرده است. يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت اين نرم افزار، رايگان بودن و متن باز بودن (Open Source) آن است و به همين دليل شما نياز به پرداخت هيچ هزينه اي بابت خريد لايسنس جهت تعريف فرآيند و كاربر در نرم افزار نداريد و مي‌توانيد به تعداد نامحدودي كاربر و يا فرآيند ايجاد نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۱:۰۸ توسط:آرزو موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :