مديريت فرآيند پارس مديريت فرآيند پارس .

مديريت فرآيند پارس

ساخت فرآيندها در پروسس ميكر

از آنجا كه بسياري از سازمان ها اين نرم افزار را به هر نحوي تهيه كرده اند، اما ممكن است زمان و يا نيروي متخصص ساخت فرآيندها در پروسس ميكر را نداشته باشند، لذا گروه مديريت فرآيند پارس مي‌تواند به شما در پياده سازي و ساخت فرآيندهاي سازمان تحت اين نرم افزار كمك كند. همچنين بسياري از سازمان ها نيز ممكن است ساخت فرآيندها و فرم ها را در پروسس ميكر تا حدي انجام داده باشند، اما براي استفاده هاي پيچيده تر كه نياز به برنامه نويسي بيش تري وجود دارد، به افراد متخصص تري در خارج از سازمان داشته باشند و در اين حالت نيز مي توانند از خدمات مديريت فرآيند پارس استفاده نمايند.

جهت انجام يك پروژه مديريت فرآيندها (BPM)، سازمان ها نياز به طي كردن چرخه عمر مديريت فرآيند كسب و كار يا BPM Life Cycle دارند. در فازهاي چرخه حيات مديريت فرآيند، پس از طي كردن فاز شناسايي و مدلسازي فرآيندها، وارد فاز پياده سازي و استقرار فرآيندها مي شويم تا فرآيندهاي طراحي و مدلسازي شده را تحت نرم افزار پياده سازي و راه اندازي كنيم. پس از آن، بهينه سازي و نظارت فرآيندها نيز فازهاي بعدي چرخه مديريت فرآيند كسب و كار مي باشند.

در واقع BPMS ها نرم افزارهايي هستند كه فرآيندهاي تحليل و مدلسازي شده را در آن ها پياده سازي مي كنيم. همچنين فرم هاي هر فرآيند نيز در نرم افزار BPMS طراحي و پياده سازي مي شوند. هدف اين است كه فرآيندها تحت نرم افزار پياده سازي شده و اتوماسيوني شوند.

پياده سازي نقطه اي است كه ما به سمت BPMS ها مي رويم و نياز است تا از افراد متخصص در زمينه نرم افزار و آي تي در آن استفاده نماييم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۹:۱۷ توسط:آرزو موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :